Wsparcie klienta
Nasz zespół dokłada wszelkich starań by Twoje zamówienie dotarło na czas
Standardowe pytania dot. procesu zakupowego
Zamówienia i przesyłki
Dokładamy wszelkich starań aby zakupione u nas produkty docierały w ciągu 2 dni roboczych.
Konto klienta możesz założyć zarówno podczas finalizacji zamówienia jak i pod adresem: https://paniblysk.pl/moje-konto/
Adres dostawy możesz ustawić podczas finalizacji zamówienia na etapie podsumowanie.
Wszelkie informacje dot. aktualizacji stanu przesyłki znajdziesz na swoim mailu.
Wszelkie dane płatnicze są przetwarzane przez operatorów kart płatniczych.
Wszelkie ceny przedstawione w naszym sklepie zawierają podatek 23%
Nasze zamówienia dostarczane są wyłącznie na terytorium Polski.
Nasze przesyłki staramy się zawsze pakować w jedną zbiorczą paczkę.
Jeżeli jednak nie potrzebujesz produktu
Zwroty i wymiany
Nasza polityka zwrotów została opisana w regulaminie.
W przypadku jeżeli przesłane produkty nie są tymi zamówionymi – prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@paniblysk.pl
Jeżeli Państwa zamówienie dotarło uszkodzone prosimy o wykonanie zdjęć przesyłki oraz przesłanie ich na adres: kontakt@paniblysk.pl
Prosimy skorzystać z formularzu Chatu lub przesłać pytania na adres kontakt@paniblysk.pl
W przypadku wykrycia tego typu błędu prosimy o pilny kontakt z naszym działem obsługi klienta – poprzez chat lub kontakt@paniblysk.pl
Dla transakcji zawieranych na odległość przysługuje 14 dni na odstąpienie od umowy.
Dokładamy wszelkich starań aby wszelkie przedstawione produkty były dostępne od ręki.